dag 7- min bästavän

hoppar över dag sex då jag kommer skriva den på praktik veckan istället =)
dag 7- min bästavän
har ingen speciell bästavän längre, utan har ett par väldigt bra vänner.
vet fan inte vad jag skulle gjort utan mina vänner och skulle aldrig byta ut
dom mot någon i denna värld. Det är dom som i min absolut svåraste tid stått
bakom mig och hjälpt mig upp när jag höll på att falla. Någon som bråkar?
ja då är vi där alla bakom och köttar ;) . Aldrig ensam, visst? =)
ni är bäst, jag älskar er!
image description

Kommentarer
Postat av: kajs

hej vad trevlig blogg du har jag är din stalker :D <3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2012-03-28 @ 11:08:55
URL: http://sug av mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0