dag 3 - mina föräldrar

har bara varit hemma idag, inte mått särskilt bra.
så har bara sovit hela dagen, därför inget roligt att berätta

dag 3 - mina föräldrar
jag börjar med min mamma, för drygt sju år sen så blev min
mamma sjuk. hon gick såkallat "in i väggen" så det har varit
väldigt kaos & mitt liv har varit rätt så upp och ner. men det
gjorde även så att jag och min mamma blev väldigt nära varandra.
jag är så sjukt jävla rädd att min mamma ska gå bort, för jag skulle
adrig någonsin tänka mig ett liv utan henne. men tanken finns där
varenda dag och ibland gör det mig totalt crazy faktiskt. efter att hon
gick "in i väggen" så har det även hänt en massa par saker, hon har legat
på sjukhus en hel del & ja. ännu idag så är min mamma sjuk. men
jag skulle göra allt för min mamma, skulle hon behöva ett nytt hjärta
så skulle jag ge henne mitt.

nu är det min pappa, även min pappa har gått igenom en hel del.
ska vara rak på sak & totalt ärlig nu. när min mamma blev sjuk
så visste inte min pappa hur han skulle hantera det riktig så
istället så började han dricka. det blev ju såklart väldigt jobbigt
för min familj, men min pappa förstår inte riktigt det. vet inte
hur många gånger jag har skrikit på honom och bett han på mina
knä att sluta, men han ser inte det som att han har problem med det.
aja, det var nog allt.
puss på er.






Kommentarer
Postat av: Becka

Du är stark Julia! <3

2012-03-06 @ 12:57:26
URL: http://www.nattstad.se/beckaharksen
Postat av: mammis

Älskade gumman min!!

Vi ska fixa det här. det måste ju snart börja skymma ett ljus i andra änden. Du har varit såååå stark och det smärtar mig att det är du som fått ta så hårda törnar av det här. Hade jag kunnat hade jag hämtat månen till dig!! Älskar dig härifrån, till evigheten sen stannar vi där bara du & jag <3

2012-03-06 @ 13:34:33
Postat av: elin norén

du klarar det. du är stark! :)

2012-03-06 @ 20:13:39
URL: http://ellinlinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0