dag 2

dag 2- min första kärlek.
det var för tre år sen så träffade jag en kille som hette
kevin. vi pratade över datan jättemycket, varenda dag.
när vi hade snackat i lite över ett år så bestämde vi oss
för att träffas. allting gick super bra & vi började snacka
ännu mer. till slut blev vi då tillsammans. men det fanns
något som gjorde att jag vill dra mig tillbaka, som att jag
inte riktigt vågade på något sätt. så jag drog mig ur men
var fortfarande lika kär, låter kanske konstigt men det är
så det ligger till.
sen bad han mig välja, antingen är vi tillsammans eller är
vi ingenting alls. han klarade inte av att vara vänner.
så nu snackar vi inte längre, tråkigt men sant.
sen dess har jag haft killar lite här o var, men alltid dragit
mig ur. japp ni vet ni :)

Kommentarer
Postat av: alma asplund♥

Ja det kan vi värkligen göra ♥

2012-03-03 @ 19:47:08
URL: http://almmalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0