ingen bra dag.

lite uppdatering och tråkigt depp inlägg.
var ledig idag och har inprincip bara degat hela dagen. nu ikväll drog jag och min bror till simhallen, märkte då hur jobbigt det är att simma? haha.
vägde mig även idag, inga goda resultat. insåg bara hur mycket jag hatar mig själv. jag tycker jag själv är fulast i världen, hur sjukt dålig jag är. jag passar inte till något här & jag misslyckas alltid på allt. alla säger att jag har sjukt dåligt självförtroende och att jag borde skaffa mig bättre. jo visst fan har jag det, men hur fan får man bättre då? hade jag fått välja så hade jag ju självklart inte haft det såhär. det kvittar hur mycket någon säger att jag är bra, eller söt eller att jag är en fin vän. för för mig är det bara tomma ord, för jag vet att det inte stämmer.
men iaf, nu har iaf bestämt mig för att sluta med allt jävla skit. jag ska börja träna så mycket jag kan och orkar. jag ska ta tag i skolan den sista tiden & rätta upp mitt liv! detta är det ända jag vill och då ska jag fan kämpa för det.
aja ha det fett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0