5 TIMMAR KVAR!!!!

sååååja brushan som sipan säger!
nu är det äntligen tid, om fem timmar sitter vi på ett plan på väg mot
GREEEEKLAND!!!!!!
ska bli så äckligt skönt att komma bort och bara ta det lugnt med familjen
förutom min älskade mamma som inte är tillräckligt bra för att följa med tyvärr.
men tror att hon kommer få det skönt här hemma ändå :)
kommer sakna alla min buddies och är mer än ledsen att jag inte kan vara
med på valborg, var suuuper taggad verkligen :)
tänkte också på att jag varit sjukt dålig på att blogga på sistone, dåligt av mig haha
men ska försöka lägga in ett inlägg när jag ä där om dom har gratis internet.
annars lägger jag upp en massa bilder när jag kommer hem!!! WIHO
sitter just nu på mitt rum och taggar sönder inför resan, hög musik och lite packande.
ska snart hoppa in i duschen sen fixa mig låångsamt så tiden går undan :D
hörs när jag är där eller när jag är hemma, PUSSSSS :*
lägger även upp en fet låt jag taggar till, bra till valborg brutter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0